Servicii de securitate si sanatate in munca (SSM)

Situatii de urgenta (SU)

||Servicii de contabilitate in Constanta si infiintari firme la cele mai inalte standarde

Servicii SSM externalizate
Serviciile oferite includ efectuarea instructajului introductiv general, prezenta la fiecare punct de lucru lunar pentru participarea la instructajele periodice, actualizarea dosarului SSM, intocmirea planurilor proprii de securitate si sanatate in munca, participarea impreuna cu angajatorul la controalele ITM, asistenta permanenta.

Dosarul SSM
Documentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare.

Evaluari de risc de accidentare
Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala se face pe meserii si reprezinta cel mai important document SSM al firmei dumneavoastra. In cazul unui accident de munca cauza care a produs evenimentul trebuie sa se regaseasca printre riscurile identificate in evaluare. Acest lucru certifica faptul ca dumneavoastra cunosteati riscul respectiv si ca ati instruit personalul referitor la cauza care a produs accidentul. Optati pentru o evaluare de risc profesionala la pret promotional. Obtineti reduceri pentru pachetul Dosar SSM si Evaluare de risc.

Plan propriu de securitate
Planul propriu de securitate si sanatate se intocmeste in baza HG300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. Planul propriu de securitate se intocmeste pentru fiecare santier in care lucrati ca antreprenor sau subantreprenor

Coordonare de securitate
Coordonarea de securitate se face in baza HG300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile. Atunci cand la realizarea lucrarilor pe santier participa mai multi antreprenori, un antreprenor si unul sau mai multi subantreprenori, , beneficiarul si/sau managerul de proiect trebuie sa desemneze un coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii.

Documentatia PSI se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii PSI. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare.
Servicii PSI externalizate – Prestarile de servicii includ efectuarea instructajului introductiv general, prezenta la fiecare punct de lucru lunar pentru participarea la instructajele periodice, completarea fiselor de instruire, actualizarea dosarului PSI, organizarea apararii impotriva incendiilor la locurile de munca, planificarea si executarea de controale periodice, in scopul depistarii oricaror stari de pericol care pot favoriza initierea sau dezvoltarea incendiilor, planificarea interventiei salariatilor in caz de incendiu, participarea impreuna cu angajatorul la controalele ISU, asistenta permanenta.

Open chat